Teszt: Renault Scénic 1.6 Authenthique Plus
-Mégane-alapokon áll, de annál nagyobb a Scénic, az egyterűzés úttörője. A EuroNcap töréstesztjére öt csillagot kapott
-A két ülés közötti doboz csúsztatható, két ürege világítást kapott. A vezetőnek és utasának a kartámasza szeparált
-A kormánykapcsolók pár centisre rövidültek, kapcsolásuk gyors, rövid úton működnek. A nyomatékérzékelő kézifék jelzőlámpája körüli billenő kapcsolóval kézzel is lehet fékezni
-A vastagon szigetelt raktéralj a kalaptartóhoz akasztható, nem kell fejjel tartani
-A modern műszerfalnak a középre vitt jelzések miatt sok az üres felülete. Az ülések tartása jó, lapjuk rövid. A kormány meredekebb szögben áll, mint az elődben. Az aktiv fejtámla a Renault biztonsági megoldásainak fontos része
-Az egyesített kijelzőmonitoron nehéz kiigazodni
-Az ülések felhajtása után formája és mérete miatt is jól pakolható a Scénic. Az ülések talpai rezgéscsilapító betéteken állnak, retesz fogja őket ebben a helyzetükben
-A motor csendes és finoman forog, a motortér szűk nyílása a zajszigetelés egyik eszköze. Az utas előtti ablaktörlőkart excentrikussá tett mozgás emeli a szélvédő sarkába
|